trötter

Det är jag det, orkeslös och seg är jag riktigt tråkigt är det också, i dag skulle jag ha pluggat mycket. Och ja jag har setat med pluggandet bra länge, men jag kollade runt lite på internett satt och ritade lite och funderade på om jag kanske skulle köpa tusch pennor åkte till dollar och gjorde det osv osv. Så jag har knappt pluggat jag har bara setat med böckerna framför mig, kasst av mig. Men jag behöver motivation.nu, någon som har lite över? 
Eftersom jag varit så seg i dag får jag dubbelt att göra imorn i stället, tack till mig själv. Jag har också nån vfu intro-information-kom och säg hej dag,så ja stressigt kommer det bli imorn.  
Fotbolls träning har jag nästan nyss haft och det gick bra faktiskt, lite seg i bena sen matchen i går men det var bara skönt.
Som tur är har jag investerat i en ny flaska mivi total i dag, så jag kanske blir lite piggare snart:)
Nu skall jag ta en skööööön dusch och sedan läsa några sidor innan jag går och lägger mig.

Jag tänkte lägga upp en smickrande bild men det fungerade dårligt

Kommentarer
Postat av: höhööö

dåligt stavas Utan r!

2009-09-16 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0