Som tur va

så hade Ella lika tråkigt som jag i lördags så vi spenderade dagen med att gå på Kåren "loppis" eller vad det var, köpa in IKEA glas och sälja billigt kanske det borde ha kallats i stället. Trevligt att göra något i alle fall. Sen kom vi underfund med att tennis, det ville vi utöva, sagt och gjort. Vi hittade en fin LITEN plan där vi spenderade en kvart innan vi insåg att "den här planen suger" och Ella prejjat ner en alkis på cykel som tyckte det var skoj att vi "ppppell-llade ten-nn-nis" ja-a sa vi och drog till Dalavallen. Som inte var den lättaste att hitta, men tennisbanditerna ser allt som en utmaning(?) och hittade tillslut och tennis var vi bra på, detta var den förstå lektionen och den kallade vi "uppvärmningen". Summa summarum jag hade en riktigt rolig dag. Kvällen avslutades med enlångprommis och ett besök hos morsan.
Söndag och uppe med tuppen för att Patrik skulle sälja båten, sagt och gjort båten är borta. Sen blev det att åka till gränges och kolla på lite motion cross vilket var skoj, det var rätt så mycket folk och jag fick agera lite hundvakt åt en riktig sötnöt, tummen upp.
Sen var det match på björkis, vi förlorade med 2-1, ledde med 1-0 hela matchen men det sket sig i slutet när de andra gjorde två snabba mål sen blåste dommarn av. Sen blev det en till kvällspromenad idag med Puttis vilket var riktigt skönt, och nu har jag kollat fronter, fb och bloggat så nu kan jag lägga mig med gott sammvete:) höhö.
I morgon börjar allvaret igen.

"Hela livet var ett disco, och hur kunde det bli så här?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0