schooool

Nu är sommarlovet slut och skolan är i full fart igen, så då tänkte jag att jag kanske har tid att blogga lite igen och det visar sig väl. Jag brukar vara rätt kass.
I skrivandets stund sitter jag och försöker studera men det går lite dårligt för jag sitter vid televisionen och vid datorn samtidigt som jag skall läsa. Men jag skall snart stänga av och lägga ner och läsa järnet en stund sen väntar gymmet med Soffan.
sommaren har i alle fall varit bra och jag är nöjd, det har varit lite resande men det har varit en miljon andra saker att göra och regn på det, så det kanske inte är så kostigt after all.
Nu känns det som väldigt mycket höst eller kanske inte just i dag då det råkade vara ganska fint väder, men alla andra dagar har kännts väldigt höstiga.
Det känns bra att skolan är i gång igen och jobba skall jag inte göra så mycket nu heller så jag ser framemot den här terminen, jag skall vara duktig, träna och plugga och spendera mycket tid med mina kära.
Jag läste en rolig sak i mina skolböcker i dag som jag tänkte dela med mig, jag läser för stunden om hur barn lär sig läsa och skriva och det handla om ordförståelse och de frågade ett barn om man tar bort däck från bil vad får man då? Då hade barnet i fråga svarat fälg, ganska logistk egentligen men lite fel blev det allt.
Jaja nog bloggande nu skall det pluggas sen skall det gymmas:)

Cause I can feel it coming over me I wouldn't stop it if I could


-enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0