Nu skall jag inte tappa stinget här

Jag bloggar inte på helgerna verkar det som, eller i alle fall inte den här helgen, ärligt så har jag nog glömt det. Sista tiden har varit lite yr och jag har glömt bort det mesta, det kanske skall vara så ibland. Helgen har varit kanon rolig dock, och det var välbehövligt. Lördagen bjöd jag in på lagfest och det blev det, singstar och guitar hero stog på schemat och när väl vinet slog till passade vi på att avsluta med lite "jag har aldrig" vilket kanske inte alltid är så genomtänkt men skoj i alle fall. Sen blev det trädgården, kom dit ganska sent men det var kul stunden det varade. Träffade massa kändisar som jag inte pratat med på en stund så jag hade jätte skoj. över förväntan och facebook tummen upp!
Söndagen bjöd på bakfylla så det räckte och fotbollsmatch på Östansbo, tur att det inte var vi som hade match säger jag bara, utan det var herrarna tråkigt nog förlorade de med 4-2 men de kom sig bra i andra. På tal om fotboll så kollade vi självklart på Sverige-Unger i lördags också, Sverige fick tillslut en välförtjänt seger, men Zlatan (eller Zlatte som han nu kallas) borde köpa en lott.
I dag har jag varit i skolan och det är alltid lika trevligt, glömde mitt bankkort hemma i dag gjorde jag också. Vilket var dumt, jag var ju tvungen att tanka bilen om jag skulle ta mig hem men det gick ju inte. Bestämde mig dock för att köra så långt det gick var väldigt stressad eftersom jag hade uppmöte till match bara en timme efter skolan slutat. Så jag körde på känsla, och bra gick det, fick soppatorsk gatan neranför så jag kom mig ju nästan hem. Patrik fick bogsera mig sista biten men det gick bra det också, och jag hann till fotbollen!
Vi spelade borta mot Avesta och tyvärr så blev det en 5-2 förlust, trööööök. Det har sin ursäkter dock. :)
I morgon blir det skolan igen på förmiddagen och resten av dagen verkar också bli fullt upp, skönt att jag inte är sysslolös!
Nu har Patrik varit duktig och gjort matlådor tills imorn tills oss så nu skall jag vara snäll och städa undan, medans han åker och fyller en bensindunk till peggan så den återigen kan åka till Falun imorn.
Sen skall jag sooooooova, det skall bli så skönt för mitt lilla jag är helt sluuuuuut.
åh, jag vill ha en ny skiva i bilen, nån som känner sig manad? :)

-jynEo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0