I dag har jag varit duktig..

...och imorn skall jag vara ännu duktigare. Jag har haft mycket skola idag och det kändes bra, jag var gott förberedd och hade för en gång skulle läst verkligen allt som gick och det var skönt att åka upp och veta att man kunde ta vilken fråga som helst nästan.
På vägen upp hände dock en liten spännande sak, det ös regnade verkligen hur mycket som helst och jag lägger mig i ytterfil och skall köra om en lastbil, super nervös gasar jag lite, sätter vidrutetorkarna på max och tuggar tuggumi så det heter duga, mitt i omkjörningen lyckas jag göra nån bubbla med mitt tuggummi och vad händer? jo bubblan smäller och jag får tuggumi i hela ansiktet och det kändes som på tecknad film. Men omkjörningen fortsatte även fast jag hade de ihopklistrade ögonen tack vare extra. Väl framme vid högskolan var det bara in på toaletten och tvätta ansiktet.
Jag tänkte även dela med mig av lite mer, när jag ändå håller på. Det är nämligen så att jag haft en hemskt otäck dröm. Det började för nån vecka sen när jag drömde att någon rånade huset, usch scary tänkte jag när jag vaknade, nu när det är så mörkt och grejer. Och i går natt så drömde jag likadant igen huset blev plundrar av 5st människor och jag och Patrik låg i sängen livrädda. Denna drömmen slutade inte så bra, i de andra har jag lyckats vakna men inte igår natt inte, då fick jag och Patrik var sitt skott i pannan och det kändes helt sjukt för det var så verkligt när jag vaknade, och det känns nästan än som om det är på riktigt. Fast altså jag förstår ju att jag lever men... Rädd är jag i alle fall. Hoppas jag får sova bättre i natt. Sen skall jag vara ensamm hela helgen för min bättre hälft skall spendera helgen i Västerås på SM, så det blir lite otäckt att sova själv när mitt huvud ställer till med sånna där drömmar.

Nog om det. I morgon har jag massor med äränden, det skall pluggas en hel del, det skall städas en hel del. Och jag har en massa samtal jag måste ringa hit och dit för att fixa och dona.
Men det tar ju bara en dag sen är det gjort. OCh imorn kväll skall jag ha fotbollsträning igen, det är skoj det:)
På lördag mina kära blir det lagfest här hemma och det ser jag hemskt mycket fram emot!

Nu skall jag krypa ner brevid min kära och sova, förhoppningsvis utan mardrömmar. God natt!

-Yojne , hehe

Och förresten, jag fick äntligen tillbaka min mobil idag, så back to being kontaktbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0