Ha! jag har gnällt i onödan.

Jag upptäckte alldeles precis nyss en riktigt rolig sak, min telefon har varit på lagning hos 3, i princip sen jag köpte den förra sommarn men nu är den tillbaka till mig och fungerar, nästan som den skall. Sedan jag fick tillbaka den har jag gått runt och gnällt över att de repat skärmen så fruktansvärt mycket, men nu till min stora förvånan märkte jag att så var inte alls fallet, för jag har tydligen fått en ny skärm, såpass ny att det sitter plast på den! wiho, min skärm är inte alls repig den är super fin det är bara plasten som är repig. Jag upphör aldrig att förvåna mig själv.
Förlåt ni som fick lyssna på mitt gnäll om 3 som förstört skärmen de skulle fixa, jag erkänner att JAG hade fel.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahaha.

Ja, gnällde i onödan är då fasiken vad du har gjort!!

2009-09-20 @ 16:50:43
URL: http://lillapippii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0