För att prata med telefonist säg växel....

Va segt det går i dag, jag har tusen saker att göra. och jag har kommit halvvägs drygt när allt skall ta sånn himla tid. Men snart så.
Sen tänke jag gnälla på kommunen som inte kan hjälpa mig att hitta en vfu plats. Först skulle jag ringa en tant som visar sig vara ledig onsdag-fredag både den här veckan och förra veckan, altså jag ringde efter hon förra veckan också, sen ringde jag i tisdags då var det upptaget hela dagen tyå. Jag blir så matt, så skulle jag få prata med någon annan men då började inte hon fören ellva, lyx tänkte jag och ringde runt tolv igen för att få prata med hon, ja då hade hon lunch mellan tolv och ett¨. Vilket lyx jobb, de verkar ju aldrig behöva vara där men betalt skall de ha. Men tillslut fick jag tag på en tant som jag fick prata med men hon kunde inte hjälpa mig, om jag inte kände någon reltor jag kunde ringa till(?). Så då blev det hela mitt problem för jag känner ingen lågstadie rektor och jag kan väl inte vara vart som helst heller, jag måste väl ha en handledare? Konstigt det där, så nu får jag i alle fall försöka ringa igen på måndag då, hoppas jag får prata med nån som vet lite mer tack.
Nu skall jag åka till Berslags odlingar och investera i lite blommor nu när det blivit rent och fint här hemma. Sen blir det väl att få i sig lite mat om en stund.

enjooooy.


Ibland händer det att Patrik kommer hem med sånt här, då blir jag glad,älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0