doh!

I förrgår var det u-lags match, derby till och med det var riktigt skoj, 1-1 blev resultatet dock, synd vi inte kunde fått ett mål till. Som vanligt nu för tiden blev jag mörbankad och har en blå arm som aldrig vill bli sig lik igen. I går vaknade jag md en liten blåtira också gulligt värre. Skönt att den knappt syns i alle fall. Annars har det inte hänt så mycket, Patrik har grejat på crossbanan och jag och plysche(katten) bakade kladdkaka och äppelkaka i går i brist på annat. I dag skulle jag vara duktig och gick upp halv åtta och tänkte gymma, men NEJ DÅ mitt gymkort krånglar och jag har pratat med Nautilus två gånger den här veckan och de säger att det sakll funka. Men det gör det inte så det var bara att vända när man kom ner till gymmet och åka hem igen, lagom glad man blev.
I dag skall det säkert vara en till dag med sol och grejer och jag har inget att göra eftersom Patrik, till allas stora förvåning skall spendera dagen på crossbanan. Kenth och Tonje skulle ha varit här i helgen vilket hade varit über kul men deras bli är tydligen trasig så då gick inte det heller. Jag borde ta tiden till vara och läsa lite litteratur, men jag är så himla opepp. Det kommer väl sluta med att jag sitter här och tjurar hela dagen. Skit helg.
Imorn är det i alle fall match med damlaget, det skall bli skoj. Kanske vi kan få en vinst? Vilket vore välbehövligt,eller i alle fall roligt. 
Jag vill göra något roligt, min fantasi verkar bara inte vara hemma för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0