090909 - det är kul

I går var en bra dag, förutom att jag kom lite sent till skolan. Men eftersom jag har en sjujäkla bra klass så blev jag uppringd på vägen upp och tillfrågad om jag var på väg för i såna fall tänkte de vänta med att sätta på filmen, schysst va! Så det blev ju bra ändå. Jag borde dock ha en lektion med mig själv om klockan, så jag kan lära mig ha lite koll. Sen fikade jag på mitt i smeten i smb och det var riktigt trevligt, jag har faktiskt aldrig varit in där förut men tyckte att det var hur mysigt som helst.
Sen så var jag varvräknerska på crossbanan när de körde lmx race och det gick bra, var lite nervös att jag inte skulle hinna med att räkna alla men det gick hur bra som helst. Det var lite folk där också och det är kul när det blir lite liv och rörelse.
I dag har jag masa smått att göra, typ tvätta, städa osv sen skall jag nog ta en kaffe och tjåla lite skit också. Sen ikväll blire fotbollsträning, vilket jag ser framemot för jag är spel sugen nu!
Nej nu skall jag sätta i gång, råkade ta lite oberäknad sovmorgon i dag, men ack så välbehövt.

enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0