Kryckan

jag kanske inte är världens snabbaste. Men jag skriver nu i alle fall. Sista tiden har varit lite händelserik. Jag har sommarlov från skolan och skulle ha jobbat men fick ofrivilligt gå hemma. Jag hade inte klagat om det vore sol och varmt. Jag har spelat fotboll, och vi vann med 4-2 men det kostade mig ett ledband i fotleden. Tack vare en ful kärring tackling. Jag fick mig en redig fylla på akuten en måndags natt och därpå kom en sjujävla bakfylla på en tisdag morgon när vi kom hem igen från akuten. Allt detta ledde i sin tur till smärtstillande och kryckor. Och jag sitter på arslet och har ingen speciell ork till att göra något alls. Men i dagsläget så börjar det bli bättre(10 dagar senare), det har läkt om 8 veckor förhoppningsvis, men jag kan gå om en till två så det känns ju givande. Jag och kryckorna har följt med Patrik på cross också, och han kvalade in till SM vilket är väldigt roligt.
Annars kan jag dagarnas tv-tablå och det här med att sitta hemma själv ger mig alldeles för mycket tid till att tänka.
Tur jag har härliga vänner som kommer och fikar lite ibland:)

Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0