I'm leaving you behind

Nu står kryckorna lutade mot väggen och där får de stå, nu har jag fått nog, jag haltar heller runt. Har äntligen fått börjat gå till sjukgymnasten och det går framåt, väääääldigt sakta, men framåt i alle fall.
Hemma händer det inte mycket, vi har haft stopp i avloppet sen förra söndagen och det kom hit lite gubbar och skulle spola rent, men så lätt var det inte utan då fastnade deras slag ute i gatan i stället. Så i dag (4 dagar senare) har kommunen varit här och grävt upp hela gatan här utanför så det ser förjävligt ut. Men de fick upp slangen efter mycket om och men och nu kan jag äntligen spola vatten som jag vill igen. wiho!
Själv har jag varit i blombrancshen och njutit av det halvdana vädret de två senaste dagarna så nu har(hade) jag fina blommor ute i krukor. Men i dag kom regnet igen så det var bara att plocka in blommorna så det skulle slippa regna sönder. Annars har jag inte gjort så speciellt mycket faktiskt.
Fick lite kläder från hm igår som var efterlängtade för jag hade beställt en par riktigt snygga pumps, men nu fick jag skicka tillbaka de ändå, för jag kommer i alle fall inte kunna gå i höga klackar den här sommarn förstår jag väl.
Jag har blivit hemskt glömsk också, i dag glömde jag bort att jag skulle till min vfu och säga tack och adjö, fast än jag bestämmde  det i går kväll, det känndes inte så bra att glömma bort, jag blev väl så uppe i den här avloppsbranschen så jag vet inte vad.
Midsommar i helgen då,men med regnet som komma skall så blir det väl inte så mycket speciellt tror jag.

Det ändå bra med det här att vara hemma är att jag hinner se days of our lives, det är faktiskt riktigt spännande nu.

eeeenjoy


Kommentarer
Postat av: Sofie

Våra bästa år är bäst!!!=)håller verkligen med, nu för en gångs skull händer det ju nästan nått varje dag=)

kram

2009-06-18 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0