Kycklingtider

Nu har jag och Patrik fått våran misse katt, eller han fick den av mig när han fyllde år men eftersom den är så söt så är det mammas misse också, bara den inte bajsar, spyr inne,rivs och allt sånt där, då är det pappas katt allt. Mysig är den i alle fall men en riktig fegis, det kanske är för att det är kycklingtider? vi säger så. Katten har självklart ett namn och den heter Plysche och är hela 3 år och har en rumpa lika bred som, ja jag vet inte vad. Men nu har i alle fall inte jag den största rumpan här hemma och kan sluta gnälla över det, inte för att jag bryr mig så mycket men ändå:) Missen är i alle fall mammas lilla älskling. Sen blev det påsk "ledigt" eller ja man gå inte skolan för det är helg men man har tillräckligt att göra ändå, men det kommer som allt annat att bli ett måndagsproblem. I dag bjuder sibylla mig på jobb, och lika så imorn och på måndag, där åkte min lediga helg. Påskafton och påskdagen bjuder på cross åkning förövrigt, tmen jag får aldrig veta vart så det blir väl spännande som med allt annat, vore det så tokigt med en ledig hemma dag ibland? ja det vore alldeles för tokigt, vad skulle man göra då liksom!? Lördag bjuder kanske på en påsktur på solo också om det går för sig, vilket det helt säkert kommer att göra. Det kommer bli roligt, det var länge sedan senast.
Dagen i dag bjuder på lite ljudboksinspelning kanske, lite städ, lite packande och lite jobbande. Kanske dags att sätta igång.
 
Det här gjorde jag förra påsken, nästan.

enjoy!

Kommentarer
Postat av: amy

påskturen till svalbo då? ;)

2009-04-09 @ 16:30:11
URL: http://aamyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0