Kine ja.

Jag är kass på att blogg, men det är alldeles för soligt för att jag skall kunna sitta inne med datorn och jag är alldeles för rastlös. I dag bjuder inte dagen på så mycket, en tripp till blnge för att inhandla en klänning sen skall jag faktiskt på musikal ikväll vilket kommer bli roligt. Min kära vänn Anna medverkar i musikalen, så jag Patrik och Thereze skall dit. Blng trippen kommer äga rum fram runt kl 14 och iannan dess skall jag hänga tvätt och göra mat vilket bara tar 30 min, så nu vet jag inte vad jag skall spendera resten av dagen med att göra, plugga funktionell svensk grammatik kanske? kan inte säga att det locka precis, men det måste göras eller hur?
Sen har jag världens beslutsångest om hur jag skall göra. Sommarlov en stund eller sommarlov två veckor där och två veckor här? jag vet inte, det visar sig. För stunden är jag bara väldigt less.
Förresten skall jag inhandla en klänning i dag, det kommer bli skoj, förutom att resten av Ludvika verkar skall köpa sammlika men det är i alle fall inte mitt problem.
Det händer inte så mycket just nu, men jag verkar ändå vara väldigt upptagen på nått konstigt vänster. Och det har ingenting med ljudböckerna att göra, de är nästan klara jag väntar bara på ett grymt intro och lite bakgrundsmusik från band in the box som är kompad av en rätt så rolig apälskande tjej, vilket borde vara på ingång eller?
Imorn skall jag till Falun, och för stunden så är det faktiskt helt okej att vara i skolan. Det känns inte så drygt att åka som det brukar att göra ibland. Ingenting käss drygt faktiskt, förutom beslutsångesten. Jag tror att lite älskade vänner och en mycket underbar Patrik har lite fingrar med i spelet och gör det mesta väldigt enkelt.
Nej nu skall det grejas.

-enjoy!

Kommentarer
Postat av: Gittan

Den är på ingång, jag lovar...



"Skala banan, knäpp med fingrarna..." Säger inte mer än så. Du måste ta en glass med mig någon dag,jag kan inte äta glass själv varje dag!

2009-04-28 @ 22:44:55
URL: http://bananpaj.wordpress.com
Postat av: Ella

Det är på väg...Jag lovar.



Smakprov: "Skala banan knäpp med fingrarna, skala banan"... :)



Tycker du måste äta glass med mig nu, kan ju inte äta glass varje dag själv. Det fattar väl minsta barnunge!

2009-04-28 @ 22:48:27
URL: http://anderssonskan.tumblr.com/
Postat av: amy

nu var det alldeles för längesen vi fick oss en pratstund i telefonen men efter måndag lugnar det ner sig lite för min del då slipper jag alla tåg och helveten :) äntligen! och förresten, jag ska på peace & love, sugen?? jag funderar på att ta trippen förbi ludvika och hälsa på min kära norska?? :D saknar dig!

2009-04-29 @ 12:37:48
URL: http://aamyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0